Plan van aanpak

Briefing

Rotterdam is een stad met vele mogelijkheden. Je kunt er lekker eten in de verschillende restaurantjes. In de theaters kan je verschillende voorstellingen bezoeken. Ook zitten er een aantal bioscopen en kan je daarna nog een van de vele discotheken of kroegjes induiken. Rotterdam is dus zeker weten ook een echte uitgaansstad. Helaas kunnen de doelgroepen niet altijd hun ‘eigen plekje’ vinden, ofwel de uitgaansgelegenheden die bij hen passen. De opdrachtgever Gemeente Rotterdam is geïnteresseerd in een creatieve oplossing voor dit probleem. De mensen met een bepaalde ‘vibe’ moeten de uitgaansgelegenheden met dezelfde ‘vibe’ kunnen vinden, connecting vibes.

In dit project is het een doel om te leren samen te werken in een multidisciplinair team. Een team waarin iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft en kent, en deze ook gebruikt in het werken aan het project. Ook is het belangrijk dat je leert hoe je zo’n proces doorloopt. Waar de valkuilen zitten, hoe de taakverdeling zit, hoe de planning verloopt, waar vinden de afspraken plaats etc. En het laatste doel is het ontwikkelen van een multimediaproduct voor een specifieke doelgroep.

Het multimediaproduct dat geleverd wordt, moet inspireren en assisteren bij het vinden van de uitgaansgelegenheden die bij de doelgroep past. Het uiteindelijke concept moet clickable zijn en er professioneel en verzorgd uitzien.

Valkuilen & Risico’s

Wij denken dat de valkuilen en risico’s van dit project zijn:

– Mis communicatie
– Werk uitstellen
– Geen clickable prototype kunnen realiseren
– Onze doelgroep niet goed genoeg hebben onderzocht
– Verkeerd beginnen door slecht plan van aanpak
– Verkeerde planning, niet aan de planning houden
– Hoofddoel/Onderwerp uit het oog verliezen
– Project niet inzichtelijk

Teamleden & Taakverdeling

Communicatie
Naam: Eline Hofman
Klas: CDM 1B
Mail: 0827246@student.hro.nl
Studentnr:0827246

Ontwerper
Naam: Kelly Louwen
Klas: CMD 1A
Mail: 0822834@student.hro.nl
Studentnr: 0822834

Programmeur
Naam: Kjell Glissenaar
Klas: GMT 1B
Mail: 0812477@student.hro.nl
Studentnr: 0812477

Marketeer
Naam: Sebastiaan Schipper
Klas: CDM 1B
Mail: 0826443@student.hro.nl
Studentnr: 0826443

Projectleider
Naam: Dionne van Dijk
Klas: CMD 1E
Mail: 0821344@student.hro.nl
Studentnr: 0821344

Per persoon denken wij 7 uur per week nodig te hebben voor de werkzaamheden van dit project.

Gezamenlijke mail: hrodetijgers@hotmail.com
Weblog: http://www.detijgertjes.wordpress.com

Planning

Picture 1

Middelen

Wij denken de volgende middelen nodig te hebben om ons doel te bereiken:

– Internet sites
– Boeken
– Weblog
– Projectblog
– Zelfonderzoek doen naar de ‘vibes’
– Doelgroeponderzoek
– HTML
– Mailen

0 Reacties to “Plan van aanpak”



  1. Geef een reactie

Plaats een reactie